Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sadraj

Nepříl bych jim nic jiného nežli

Aby  se ji stala  náhodná autonehoda  po které  by zůstali nejmeně  1/2 roku v  nemocnici následně  v  Kladrubech  a  potom by  naráz z platu  uředniků na  vysokem  postu  najednou padli do záchranné socialní sitě  a mšli se  živit  včetně  rodiny  z toho co  nyni přidělují lidem  zdravotně  postuiženým.

Invalidnim důchodcům a pdobně  ajestšě  po půl roce  nebo po roce  jim ponížili ID  a nebo nakonec sebrali naprosto  A  to vše s  tim že jsou dobře  vzdelání  a  se svým vzděláním  se mohou dobře  uživit  prací z domova  a  podobnými žvásty.  Nebo stačí  jednou přechodit  chřipku  popřipadě  chytit  klíště  a  nedostatečne  doléčit  a  je  vymalováno a  myslím že by se  velice  rychle  zákony  menily.  Divím se  např  o Filipiove  a  p Kocourkovi  že  ani je dva, (jako postižené zdravotně)  nenapadne  se  zamyslet a zákony zmenit  ve  prospech  postižených  i s  tim že se  budou  následne  vice  kontrolovat  ,Zřejmě  s  jejich  platy   je  tahle  problematika  netrápí.

0/0
6.12.2011 19:41

jáša

Bláboly, které se

tvaří jako kdovíjaké moudro. K tomu vést diskusi je ztráta času .

+1/0
6.12.2011 16:02

petrph

no ano

Protože, nezapomeňme že stát ty důchodové i sociální odvody jakož i daně dlouhodobě vybírá, jakož i ony ochranářské úřady (kontrolní, hygienické, atd, atd..) dlouhodobě existují a jsou placeny z těch vybraných daní. Takže otázka už nestojí - ochrana občanů ano či ne - ale když už existuje zda má pracovat účinně či zda se ty výdaje můžou bezdůvodně prošustrovat.,

0/0
6.12.2011 6:33

svarcz

Typicky ideologický přístup-jako recept na svíčkovou

Ačkoliv se s některými libertariánskými tezemi ztotožňuji, považoval bych za katastrofu tuto ideologickou aplikaci, bez ohledu na realitu, bez ohledu vlevo, vpravo. To by způsobilo zase mnoho utrpení, jako ostatně všechny "idylické" systémy. Snaha o dokonalý svět je nesmyslná. Neboť člověk nikdy žádný dokonalý ani ideální systém prostě nevytvoří. Libertariánství - prosím, ale bavit se o tezích, ohleduplně aplikované a nikoliv o ideologii, kterou máte bod po bodu na papíře a stylem "hurá revoluční akce" a aplikovat jako recept na svíčkovou, ve společnosti zkrátka nelze.!!

+1/0
6.12.2011 5:13

Miflonides

Horší užbýt nemůže

Příspěvek pana N. je tak špatný, že horší už být nemůže. Proč? Protože pod silnou vrstvou fanatismu se ztrácí člověk.

+1/0
6.12.2011 4:40

Martin V2

Re: Horší užbýt nemůže

Většinou se ztrácí v koncentračních táborech.

0/0
6.12.2011 8:36

Cynyc_

Ideologické žvásty.

Autor je navíc demagog, který argumenty o ochraně znevýhodněných jedinců (mimochodem nikoli před svobodou, ale před zodpovědností) nevyvrací, jen bez jakýchkoli argumentů tvrdí, že jsou chybné. Zcela stejná tvrzení by se dala použít na jakoukoli státem zavedenou regulaci - od invalidního důchodu pro handicapované, kteří prostě nejsou schopni se v neregulovaném systému uživit, po ochranu elementární svobody jedince nebýt zabit či zotročen, kterou bez státu nelze zajistit (autor bude jistě tvrdit, že ano - problém však je, že takový systém nikdy nikde neexistoval a je papírovou iluzí anarchokapitalistů). Stručně lze říci, že článek je hovadinou, která nevyhnutelně vzniká, nadřazuje-li se ideologie realitě.

0/0
6.12.2011 0:24

mn_blogger

Re: Ideologické žvásty.

"....invalidního důchodu pro handicapované, kteří prostě nejsou schopni se v neregulovaném systému uživit" - charita vám nic neříká, solidarita v rámci rodiny, pojištění...?

+1/0
6.12.2011 0:31

Cynyc_

Re: Ideologické žvásty.

Jistěže říká. A máte nějaký důkaz, že tyto mechanismy budou postačující? Samozřejmě že ne; jen jste ochoten riskovat životy spousty lidí kvůli Vaší ideologii, stejně jako komunisté. Vždycky mě fascinovala ta představa libertariánů, že lidé, kteří nebudou uplatnitelní na trhu, si prostě uvědoměle lehnou někam do škarpy a zemřou hlady.

0/0
6.12.2011 0:41

mn_blogger

Re: Ideologické žvásty.

"představa libertariánů, že lidé, kteří nebudou uplatnitelní na trhu, si prostě uvědoměle lehnou někam do škarpy a zemřou hlady." najděte mi nějaký text od libertariána, který něco takového tvrdí...to je zase nějaká socanská demagogie

0/0
6.12.2011 0:46

Cynyc_

Re: Ideologické žvásty.

Já už nemám čas o tom diskutovat, tak jen závěrem: samozřejmě, že žádný libertarián nic takového explicitně nenapíše, protože to pro jeho ideologii není zrovna lichotivé, stejně jako socialista mnohem radši hovoří o tom, komu bude dávat, než že se musí někomu brát. Je to ale nevyhnutelný důsledek předpokladu, že může existovat stabilní bezestátní společnost, po které libertariáni volají. V ní totiž jedinci na trhu neuplatnitelní (z jakýchkoli důvodů) nebudou schopni získat prostředky ani na přežití. Domnívají-li se libertariáni, že tento systém bude stabilní, předpokládají tím, že tito jedinci nebudou mít snahu systém změnit (tedy fakticky provést revoluci), a že místo toho pokojně zemřou hlady. A mimochodem, Vy si také z kritiky libertarianismu vybíráte jen to, proti čemu si myslíte, že dokážete argumentovat (ač to zatím nepředvádíte). Tvrzení, že jen stát dokáže zajistit základní práva jedince jako nebýt zabit či zotročen, jste nechal zcela bez odpovědi.

+1/0
6.12.2011 0:55

mn_blogger

Re: Ideologické žvásty.

"žádný libertarián nic takového explicitně nenapíše" - Tak vidíte, to je totiž taková prasárnička, které se dopouštějí socialisté, podsouvají libertariánům něco, co vůbec neřekli

""Stát dokáže zajistit základní práva jedince jako nebýt zabit či zotročen, jste nechal zcela bez odpovědi." - nepřijde mi, že by v tom státy byly stoprocentně spolehlivé, navíc státy zotročují. Proč by taková práva jedince nemohly hájit soukromé bezpečnostní agentury a soukromé soudy?

0/0
6.12.2011 1:06

Cynyc_

Re: Ideologické žvásty.

Ach tak. Já Vám napíši logický důkaz, že takové tvrzení nevyhnutelně vyplývá z libertariánských axiomů, a Vy se zmůžete jen na zopakování toho, že je to "podsouvání". Je to přesně totéž, jako když socialisté budou říkat, jak dají peníze těm či oněm, a když jim řeknete, že je nejprve budou muset někomu vzít, budou tvrdit, že to nikdy neřekli. Co se týče druhé části, nerozlišujete implikaci a ekvivalenci. Samozřejmě, že státy nejsou spolehlivé a některé zotročují, ale jsou i takové, které ne. Oproti tomu žádné uspořádání společnosti, které by to dokázalo bez státu, není historicky známo. Je to, jak jsem napsal výše, papírová libertariánská iluze. A mimochodem, přestaňte laskavě každého, kdo není libertarián, označovat za socialistu. Není to k ničemu kromě důkazu Vaší ideologické zaslepenosti.

+1/0
6.12.2011 7:11

mn_blogger

Re: Ideologické žvásty.

a ještě jedno video k zamyšlení http://www.youtube.com/watch?v=nkWtXiyeI9U , kdybyste měl zájem

0/0
6.12.2011 1:08

jrc

Kdo bude chránit bohaté a chytráky?

Nevím zda jste bohatý , nebo chudý. Nevím jestli jste chytrák, či hlupák.

Jste naivní a nezkušený, protože existence jedněch bez druhých neexistuje a přitom musí žít spolu.

Přestože společnost řídí většinou bohatí a chytráci, tak se hrabeme v dluzích a hospodářské krizi.

Problém je v tom, že si hlupák myslí, že je chytrák a boháč, že je chudák a tak kradou, kde se dá a k tomu je potřeba ta neomezená svoboda, kterou opěvujete.

Pokud by vládli chudáci a hlupáci, tak by to možná bylo mnohem lepší. Svoboda totiž musí končit tam kde omezuje, utiskuje, či okrádá ostatní spoluobčany. To je ta mez svobody, kterou ti vaši boháči a chytráci, ke kterým si asi myslíte, že patříte, dosud nepochopili i přes své možná vysoké, ale velmi často neužitečné vzdělání.

0/0
6.12.2011 0:12

mn_blogger

Re: Kdo bude chránit bohaté a chytráky?

"existence jedněch bez druhých neexistuje a přitom musí žít spolu"...a říkám snad, že ne?

já akorát říkám, že mají žít spolu ve svobodě...vy říkáte, že jedni mají vládnout druhým, to je socialismus, bez ohledu na to, jestli první ovládají druhé nebo druzí první

+1/0
6.12.2011 0:22

jrc

Re: Kdo bude chránit bohaté a chytráky?

Neříkám, že jedni mají vládnout druhým, říkám pouze , že svoboda má své meze.

Socialismus není komunismus a přesto z něho mají propagátoři světového kapitalismu strach.

Kapitalismus je historicky zastaralý systém, který končí dluhy, krizí a ekonomickým útlakem občanů.

Demokratický socialismus se svobodným hospodářstvím soukromých i státních podniků je systém budoucnosti.

Nemusí se vám to líbit, ale bude se vám v něm žít mnohem lépe, než v tomhle kapitalistickém bordelu!;-D

+1/0
6.12.2011 0:43

mn_blogger

Re: Kdo bude chránit bohaté a chytráky?

v tomhle kapitalistickém bordelu? Tady si zase někdo plete korporativismus s kapitalismem, v žádném kapitalismu nežijeme, žijeme v systému, který je založen na přerozdělování a na propojení soukromých subjektů se státem, jako celek to rozhodně není kapitalismus

+1/0
6.12.2011 0:55

jrc

Re: Kdo bude chránit bohaté a chytráky?

Dík, konečně jsem pochopil, že nežiji v kapitalismu! Možná to pochopí i ostatní!;-D

0/0
6.12.2011 1:03

mbem

Re: Kdo bude chránit bohaté a chytráky?

V kapitalismu se podnikatel uchází o přízeň zákazníků kvalitou a cenou nabízených produktů. U nás se musíte v prvé řadě ucházet o přízeň dotačních úředníků a to výší úplatku. V kapitalismu se o produkci a spotřebě rozhoduje na trhu. U nás je to Komise, které určí kolik smíme vyrobit a kolik spotřebovat. A mohl bych pokračovat... To jen, aby jste to doopravdy pochopil. ;-)

0/0
6.12.2011 7:45

Cynyc_

Re: Kdo bude chránit bohaté a chytráky?

Když jeden vládne druhému, je to socialismus? No to je mi novinka - myslel jsem, že Somálsko, kde se zhroutil stát, je ideálem všech libertariánů, a přitom tam vládnou warlordi a méně svobody je už jen v Severní Koreji.

+2/0
6.12.2011 0:46

jrc

Re: Kdo bude chránit bohaté a chytráky?

R^

0/0
6.12.2011 0:57

mn_blogger

Re: Kdo bude chránit bohaté a chytráky?

Ano je. No, to jste myslel asi špatně

0/0
6.12.2011 1:01

mn_blogger

Už jsem se lekl, že socialisté nechají blog bez povšimnutí

nenechali - strycek-Joe spol. s r.o., Tram_007 a viet dorazili a nepředložili jediný argument, jak už je tomu u socanů zvykem

+3/0
5.12.2011 23:55

strycek-Joe spol. s r.o.

Tak zaostalý blog jsem dlouho nečetl

je to osvěžující R^

+1/0
5.12.2011 23:50

Tramp_007

Také bych chtěl mít

tak jednoduché myšlení. To by se to žilo...

+2/0
5.12.2011 23:44

viet

Truhlíku

Truhlíku, jak říkaslo rádio Jerevan, bude takový boj za svobodu, žýe nezůstane kámen na kameni. Kolik lidských životů už stál boj za svobodu a lidská práva, třeba v Libyi, v Iráku atd atd.?

Pořád ještě je drobná naděje, že z toho vyrosteš!;-)

+2/0
5.12.2011 23:40

carolusI

Svoboda je prima

Jen jsem nějak nepostřehnul, že by nám jí nějaká strana nabízela. Strana, která zvyšuje DPH a všemožné poplatky asi nebude ta pravá. Ale třeba mě také chtějí chránit před nerozumným utrácením a tak mi peníze rovnou seberou. Nebo, že by ta svoboda byla jen pro někoho??

+2/0
5.12.2011 21:46

mn_blogger

Re: Svoboda je prima

doporučuju www.svobodni.cz :)

0/0
5.12.2011 22:03

FiS95

Pravda.

V kapitalismu bude sem tam nějký blbec bit, ale na socialismu jsou biti všichni.

+4/0
5.12.2011 20:37

Urb - Uničtoženie vraga

Re: Pravda.

Ano, všichni zloději, veksláci, šmelináři a podobná elita, která se proměnila po Big Velvet v honoraci tohoto nešťastného národa.

+2/0
5.12.2011 20:41

kaktusak

Je to jen záminka.

Ve skutečnosti pan Kalousek potřebuje naše peníze na to, aby mohl financovat ty své různé druhé pilíře, zbrojní zakázky, fotovoltaické plantáže a řadu dalších skvělých podnikatelských záměrů.

+3/0
5.12.2011 20:05

Urb - Uničtoženie vraga

Lidé slabí ekonomicky i duševně žádnou svobodu nemají

Takoví mohou závidět i starověkým otrokům. Dovedeš si představit, že ve veřejné budově, třeba jako nádraží, na tebe zařve primitiv od městské policie, "Vypadni"!!! To bys asi koukal holoubku. Chudák bez střechy nad hlavou takové ponížení a bezpráví, prožívá denně. Vrchol svobody zažívají, když Modrosupové vydají obecní vyhlášku o zákazu pobytu chudiny ve středu města. BTW. Jelikož znám pravicový slovník a těch pět vět, které se stále opakují, čekám odpověď jednu z nejynteligentnějších, "Tak si je vem domu".Vidíš nemusíte se namáhat, jako v sámošce.

+4/0
5.12.2011 20:03

Kolumbo

Re: Lidé slabí ekonomicky i duševně žádnou svobodu nemají

A proč si je domu nevemete?

+1/0
5.12.2011 20:31

Urb - Uničtoženie vraga

Re: Lidé slabí ekonomicky i duševně žádnou svobodu nemají

Dělám si první čárku. Kdo bude z modré elity další?

0/0
5.12.2011 20:38

Martin V2

Re: Lidé slabí ekonomicky i duševně žádnou svobodu nemají

Když je nechcete doma, postavte jim veřejnou budovu.

0/0
6.12.2011 6:58

pavel 99

Re: Lidé slabí ekonomicky i duševně žádnou svobodu nemají

musíte důsledně uvádět "za vlastní peníze". Komunistka automaticky předpokládá, že okrade všechny kolem o veškeré jejich peníze a pak klidně postaví klidně deset budov.:-/

0/0
6.12.2011 7:26

felson

Re: Lidé slabí ekonomicky i duševně žádnou svobodu nemají

Svoboda znamená i právo být chudý. Není pravicové zakazovat chudobu.

+2/0
5.12.2011 22:34

Urb - Uničtoženie vraga

Re: Lidé slabí ekonomicky i duševně žádnou svobodu nemají

Tak ono to je právo, být na dně? Mě se prostě na serveru iDnes libí. To bych jinde nesehnala.

0/0
5.12.2011 22:41

felson

Re: Lidé slabí ekonomicky i duševně žádnou svobodu nemají

Máte právo nenechat si vnutit to, co za dobro považují jiní.

+1/0
5.12.2011 22:55

Cynyc_

Re: Lidé slabí ekonomicky i duševně žádnou svobodu nemají

Jen to řekněte přímo - není pravicové zakazovat zemřít hlady. Protože to si člověk samozřejmě vybírá dobrovolně ;-€

+1/0
6.12.2011 0:56

hafusak2

Pokud platím daně, chci za ně patřičný státní servis.

A ne jenom platit daně a ten servis že si mám svobodně zvolit sám a extra si ho platit. Ta tzv. "svoboda" je jenom výmluva státu, aby se na mě mohl jako na občana vykašlat /nikoliv však na moje peníze/. Tady nejde o nějakou ochranu hlupáků a chudáků před svobodou, tady jde o to, nenechat se okrádat. Nesmíte hned na všechno skočit.

+1/0
5.12.2011 19:59

mn_blogger

Re: Pokud platím daně, chci za ně patřičný státní servis.

kde jste proboha vzal ten nesmysl, že se zastávám placení daní!?

+1/0
5.12.2011 20:05

hafusak2

Re: Pokud platím daně, chci za ně patřičný státní servis.

A teď zase zírám já a dost dobře nevím "co tím chtěl básník říci".

0/0
5.12.2011 20:11

mn_blogger

Re: Pokud platím daně, chci za ně patřičný státní servis.

Já zase nechápu, co jste chtěl říct tím prvním příspěvkem :) To je pak těžký

0/0
5.12.2011 20:18

hafusak2

Re: Pokud platím daně, chci za ně patřičný státní servis.

Tak jinak: Svoboda = okrádání občana státem.

0/0
5.12.2011 20:27

mn_blogger

Re: Pokud platím daně, chci za ně patřičný státní servis.

aha, tak to je hodně divná svoboda, svoboda = stát mi nic nebere, já mu neplatím daně a nic od něj nedostávám a veškeré služby nakupuju na volném trhu

+1/0
5.12.2011 20:30

hafusak2

Re: Pokud platím daně, chci za ně patřičný státní servis.

Bohužel, Vy se pohybujete v oblastech teorie, já v oblastech praxe a reality.

+1/0
5.12.2011 21:20

J.K. 4

Re: Pokud platím daně, chci za ně patřičný státní servis.

Platba daně má už dávno povahu výpalného. Placení daní a svoboda se v takovém případě vylučují. Váš příspěvek proto nemá smysl.

0/0
5.12.2011 20:54

Vlastimil.Kornas

Ano

A proto se do nich nemá navážet a nechat je svému osudu.

0/0
5.12.2011 19:35



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.