Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

isabell

9. 2. 2011 11:28
...

Od toho máme svobodu slova, aby se každý svobodně vyjádřil k čemu je mu libo.... což vy vlastně kritizujete....to  zase připadá divné mě ;-)

0 0
možnosti
MN

mn_blogger

9. 2. 2011 13:37
Re: ...

jistě, ale svoboda slova je i od toho, abych kritizoval způsob, jakým se lidé svobodně vyjadřují, k čemu je jim libo :)

právo protestu přece nikomu neupírám...

0 0
možnosti
IH

misaviki

9. 2. 2011 11:22
Trocha tolerance

Taky nechápu, proč je kolem toho takový rozruch. Viděla jsem z obou dílů konec (v neděli jsem čekala na Střepiny a v pondělí na Víkend). Přišlo mi to jako každá jiná telenovela a myslím, že je lepší než např. Oridnace v růžové zahradě nebo Cesty domů, jejichž dva díly jsem měla možnost shlédnout se svojí babičkou, které se líbí. Krásní lidé, dramatická hudba, přišlo mi, že muži se chovají k ženám slušně... akorát mě dostalo, že jsem si u jedné paní myslela, že je podle chování služka bohatého pána a vyklubala se z ní jeho žena :-) Pokud se někomu telenovely líbí, ať se na ně dívá, nemůže být každý inteligent sledující zásadně ČT2 a ČT24.... trochu tolerance by to chtělo.

0 0
možnosti
-

-cis-

9. 2. 2011 11:37
Re: Trocha tolerance

Je fascinující, co všechno ještě rumuNova bude muset udělat pro to, aby již nebyla nejsledovanější českou televizí...

0 0
možnosti
HM

ladhela

9. 2. 2011 11:17
trapný seriál

kousek jsem zahlédla,jak všichni v nemocnici pláčou ,scéna zabrala půl seriálového  dílu

0 0
možnosti