Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dunajova

Poznatek

Po přečtení všech příspěvů mě udivuje jedna věc. Lidé, kteří v Londýně něžijí, nic neplatí a neví, jak to tady probíhá, mají plná ústa připomínek a stížností, kdežto lidé, kteří zde žijí, platí daně, pracují, studují se jim ty kecy snaží vymluvit...Shrnuto - lidi, kterým do toho prakticky nic není, zas nejvíc mluví ;-D

0/0
23.7.2012 13:54

crutow

Re: Poznatek

Olympiádu lze chápat obecně nebo konkrétně - jako to děláte vy - londýnští patrioti (nic proti). To že to je (obecně) za sport schovaná monstr akce s nejistým ekonomickým výsledkem, je prostě fakt, stejně tak i mnou dole zmíněná města duchů, která po mnohým olympiádách zůstala. Pokud to v Londýně dopadne jinak, peníze se vrátí, "vesnička" bude dále sloužit jako bydlení (jak píše pan Krám), tak samozřejmě jedině dobře. Neodiskutovatelnou skutečností je, že podobný "cirkus" je prostě věcí vkusu a ne každému musí konvenovat, je zbytečné to hned brát jako nějaké kacířství a vztekat se kvůli tomu. ;-) Stejně tak je relevantní otázka financování, jak píše autor blogu, opravdu ne každý musí brát olympiádu jako obecný zájem, který by měl být placen z daní občanů...

0/0
23.7.2012 14:14

Dunajova

Re: Poznatek

Já spíš myslela jiné příspěvky, něž ty vaše. Ano, města duchů jsou něco strašného a taky s tím nesouhlasím. Ale právě proto se mi líbí OH v Londýně, protože vše bude mít své využití.

Co se týče financouvání, tak nesouhlasím, v důsledku na tom opravdu vydělají všichni. Díky OH se tvář nějchudší části Londýna výrazně změnila - jinak by na to peníze nebyly.

A za Londýnského patriota se opravdu nepovažuji. Jsem místem narození, tělem i důší, prosmogovaný Ostravák. Ale zkrátka mě štvou, podle mého, hloupé názory lidí, kteří zdě nežijí a ví o tok prakticky prd.

0/0
23.7.2012 14:19

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Poznatek

Bohuzel tohle je klasika blogu idnes, ten kdo nema tuseni o cem pise bude adorovan v diskusich temi, co stejne jako autor nemaji vubec predstavu co komentuji. Primarnim cilem je vytvorit skandal a ucel sveti prostredky.

+1/−1
23.7.2012 20:13

Amoniak II

Re: Poznatek

To tvrdili organizátoři všech olympiád - že na tom v důsledku vydělají všichni. A kdy se to podařilo?

0/0
23.7.2012 21:29

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Poznatek

A prosim, jak si predstavujete, ze to tam budete vypadat po Olympiade? Mate pocit, ze to nove mezinarodni nadrazi, co je propojeno na vsechny druhy dopravy od DLR, nekolik tras metra (Central, Jubillee) a Overground se zrusi? Nebo mate pocit, ze v Londyne, kde je nedostatek bytu ceny jsou mnohonasobne premrstene, protoze se tam nestavi, zustanou nove byty co vznikly a jsou v dosahu financniho centra Canary Wharf neobsazene? To asi Londyn spatne znate. Stejne jako asi lidem co v Londyne nebydli nedochazi souvislost mezi Sillicon Roundabout a Hackney, mimochodem dnes prislibil Amazon vybudovani dalsiho evropskeho hubu. Vite SR zacina dole Old Street a jde prave pres Hackney coz je oblast koncici u Stratfordu, opet jeden z duvodu proc SR bude mit sanci jsou prostory po Olympiade. Prave diky nedostatkum prostoru Londyn ztracel technologicke firmy do Dublinu, kde je obri pocet nevyuzitych komerencich prostor diky krizi 2007-2010. Olympiada je pro mesto strategicka investice.

0/0
23.7.2012 22:21

z-VV-na-bliti

Muhehe...

...Londyn se chysta na svatek. Na Temzi kotvi valecna lod. ;-DR^

0/0
23.7.2012 11:17

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Muhehe...

HMS Ocean je plavouci vrtulnikova zakladna, nikoliv valecna lod.. Duvod je celkem prosty, vrtulniky musi nekde pristavat a vzletat, a navic to musi byt v dostatecne vzdalenosti, aby se dokazaly rcyhle dostat do Stratfordu, a stredu Londyna. Pozice u Greenwich je pro tento ucel velmi vhodna. Na palube je umisteno 8 vrtulniku typu Lynx, ale lod zaroven slouzi i jako nemocnicni v pripade potreby. http://en.wikipedia.org/wiki/HMS_Ocean_(L12) Jelikoz v Londyne se 7 / 7 / 2005 stal teroristicky utok.. Krome hlupaku nikdo jiny Muhehe nepouziva.

0/0
23.7.2012 11:37

z-VV-na-bliti

Re: Muhehe...

http://en.wikipedia.org/wiki/HMS_Ocean_(L12) - takova vobycejna vrtulnikova zakladna. Obcasny vejlety treba do Sierry Leone nebo Iraku. Ty Phalanxy a Apache tam jsou jen pro mirovy ucely. ;-D

-

Pokud vim, ten teroristickej utok probehl zrovna pri policejnich manevrech. To jen tak pro dokresleni.

0/0
23.7.2012 11:42

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Muhehe...

ja vim, jak ta lod vypada, byl jsem na ni. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3967717797243&set=a.3967711797093.2178262.1409384818&type=3&theater Kazdopadne nevim co vas tak prekvapuje na tom, ze lod valecneho namornictva je pouzivana v akcich pro namornictvo. Ano Apache tam pristavaly behem operace v Lybii a to same jsou SeaKingy, je to vrtulnikova zakladna a ty vnitrni prostory jdou premenit treba na nemocnici. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3967775078675&set=a.3967711797093.2178262.1409384818&type=3&theater jinak je to samozrejme hangar.

0/0
23.7.2012 12:28

z-VV-na-bliti

Re: Muhehe...

Narazim na to, ze pises "zadna valecna lod, jen vrtulnikova zakladna".

0/0
23.7.2012 12:29

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Muhehe...

pokud me chcete parafrazovat, udelejte to pomoci CTRL+C / CTRL+V pripadne Apple+C / Apple+V nezkousejte vsak prepsat co jsem napsal do sve reci pokud jsem rekl toto "HMS Ocean je plavouci vrtulnikova zakladna, nikoliv valecna lod.", myslel jsem toto. A duvod proc jsem to tak rekl, ze "Landing Platform Helicopter" je skutecne oficialni nazev, ktery je v brozure, kterou dostanete, kdyz navstivite jeji palubu.

0/0
23.7.2012 13:30

z-VV-na-bliti

Re: Muhehe...

Brozura nebrozura, wording je jen wording. Co bys rekl, ze asi tak znamena (a tady se dostavame mirne mimo tema, uznavam) "zastavit letadlo v letu"?

0/0
23.7.2012 13:40

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Muhehe...

Wording je dulezity, pokud napisu vetu "je prase" a "jste prase" bude ta drobna zmena wordingu znamenat zasadni zmenu vyznamu.

0/0
23.7.2012 20:16

z-VV-na-bliti

Re: Muhehe...

Hele, Krame, jestli Ti nezbejva, nez se ukajet zastrenou invektivou, najdi si na to nekoho jinyho.

0/0
23.7.2012 20:34

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Muhehe...

Pouze jsem si Vam dovolil demonstrovat, ze na skladbe slovo zalezi, nikoliv nezalezi.

0/0
23.7.2012 22:09

z-VV-na-bliti

Re: Muhehe...

Ale to jsem tvrdil ja. To Toje be burt, ze "vrtulnikova zakladna" je ve skutecnosti valecna lod. Vytahni si hlavu ze zadku a precti si znova to vlakno.

0/0
23.7.2012 22:12

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Muhehe...

co jsem vam psal bylo, ze kdyz uz me hodlate citovat, neparafrazujte a muj text zkopirujte. Bohuzel tuto informaci jste nepochopil. Proto reagujete agresivne, zrejme mate nejaky psychicky problem, to je mi vas lito, ale bude lepsi, kdyz se s tim sverite lekari a nikoliv zde na blogu.

0/0
23.7.2012 22:26

z-VV-na-bliti

Re: Muhehe...

Jestli Ty mas takovou potrebu, mne ji nepodsouvej.

0/0
23.7.2012 22:29

kram.bigbloger.lidovky.cz

Vy snad pane Numerato Olympiadu platite? Ja ano!

Pane Numerato, tri veci, 1) Kolik vy sam platite HMRC, ze budete kritizovat, jak britska vlada, ktera neni vasi vladou naklada s penezi, jez vy neplatite?, 2) Kolik vy sam platite Council Tax nekteremu z Londynskych Borough, ze budete kritizovat to, jak se penize, ktere vy neplatite v meste, kde nebydlite a o nemz zjevne nic nevite, pouziji?, 3) Kritizovat neco, o nemz nic nevite umi kazdy hlupak, az budete odvadet v UK dane a platit mestu dan za bydleni v mestske ctrvri, mimochodem ta moje Tower Hamlets je Olympiadou postizena jsou tam uzavirky a za barakem mi parkuje na Temzi vrtulnikova zakladna HMS Ocean, na hlavou mi letaji vrtulniky a diky uzavirkam na DLR mam problem se dostat do prace. Presto mi Olympiada nevadi a jako obcan Londyna, ktery tam plati dane a zije jsem na ni hrdy. Jenze to nekdo, kdo nezvedl cely zivot zadnici z CR nemuze pochopit. Cheers. JK

+1/−1
23.7.2012 10:23

z-VV-na-bliti

Re: Vy snad pane Numerato Olympiadu platite? Ja ano!

A neni to absurdni? Sportovni svatek? Monstrozni komerce a vojensky manevry. No a k tomu trocha sportu. Jsem jedinej, komu to tak prijde??

0/0
23.7.2012 11:19

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Vy snad pane Numerato Olympiadu platite? Ja ano!

A jak si predstavujete, ze zajistite to, ze do mesta, kde je 8 milionu lidi pribude na mesic dalsi 1 milion? Mate vubec predstavu na jak malem kusu sveta se to cele odehrava? V CR zije 10 milionu lidi na plose 78,866 km2 Londyn se rozklada na 1,570 km2 a presto tam je jen o 2 miliony lidi mene, nez zije v CR na mnohonasobne vetsi plose a ted tam skoro milion pribude na cely mesic. Police a armada je tam protoze ma udrzet poradek, aby z toho nevznikla anarchie. Ono pokud vam pribude skoro milion lidi, tak to neni legrace...

+1/−1
23.7.2012 11:30

z-VV-na-bliti

Re: Vy snad pane Numerato Olympiadu platite? Ja ano!

Jakou cast z celkovejch nakladu ze delaji bezpecnostni opatreni? A do jakyho procenta bys to jeste oznacil za rentabilni?

0/0
23.7.2012 11:34

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Vy snad pane Numerato Olympiadu platite? Ja ano!

Bezpecnost neni o rentabilite, to si trochu pletete. Pokud by doslo behem Olympiady k utoku bude ekonomicka skoda mnohem vetsi. Pro vasi informaci vite kolik jsou odhadovane prime i neprime naklady za pad WTO? 40 miliad USD a celkova suma neni jeste stale vycislena. A to se bavime jen o nakladech jez jsou znamy z celkoveho poctu claims, ktere byly pozadovany po pojistovnach. Jako obyvatel Londyna, nota bene zijici jen nekolik kilometru od Stratfordu, me tyto naklady rozhodne nevadi.

+1/−1
23.7.2012 11:42

Dunajova

Re: Vy snad pane Numerato Olympiadu platite? Ja ano!

Děkuji Vám, za váš názor. Také žiji v Londýně, ale v našem malém chudém Leytonu. Se vším, co jste napsal výše souhlasím.R^

0/0
23.7.2012 13:51

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Vy snad pane Numerato Olympiadu platite? Ja ano!

jak vidite budeme tu v mensine, pravidlo idnes, co uz znam ze zprav o lonskych nepokojich je to, ze nejlepe informovani jsou ti co v Londyne neziji a ani jej neznaji. A vetsinou ani nejsou schopni domluvit se jinak, nez cesky...

0/0
23.7.2012 20:18

kili

Sport?

Zjevně jste si spletl rubriku. Ale po nahlédnutí do některých Vašich předchozích blogů už mě to zase tolik nepřekvapuje.

+4/−1
22.7.2012 16:40

bednarik62

Samozřejmě

máte, Marečku, naprostou a čistou pravdu,, přece mnohem lepší než špiclování, kontroly ruksaků a kapes je ponechat šíleným střelcům úplně volnou a radostně svobodnou ruku, ať hází granátem nebo mačká spoušť kalašnikovů !!

+5/−1
22.7.2012 14:57

mn_blogger

Re: Samozřejmě

vy se asi chystáte na trollympiádu, že?

0/0
22.7.2012 15:08

Dunajova

Mám na to jiný názor

Nejvíce mě na Vašem článku zarazilo to, že kritizujete bezpečnost. Ono

OH je úžasný cíl pro - říkejte si tomu jak chcete.Na cíc je to zvýšení bezpečnosti podpořeno skutečností, že přímo před vchodem do Westfieldu proběhla rvačkajeden človek byl ubodán a na

míste mrtvý.

Upřímně, budu raději, když budou každý den chodit ulicemi šiky policistů a vojáků, než aby se někomu něco stalo.     

Jediná věc, která mě znepokuje je, že hned naproti OH vesnice, přes cestu je zóna, kde bydlí lidé v obytných domech. Je to pro mě nesnesitelný pohled od přepychu k oproti tomu chudobě. Tohle opravdu nezvládli.

+2/−1
22.7.2012 14:13

Dunajova

Re: Mám na to jiný názor

OPRAVA: v mobilních domech ...nevím, na co jsme myslela

0/0
22.7.2012 20:07

Amoniak II

Re: Mám na to jiný názor

Takže policejní stát - Váš ideál. Typický ovčan. :-/

0/0
22.7.2012 21:36

Dunajova

Re: Mám na to jiný názor

Ohledně policistů a vojáků v ulicích - nejsem ovčan vy hlupáku, neznátě me a nechápu, jak si neco takového vůbec můžete dovolit tvrdit. Pouze říkám, že vzhledem k tomu, že se jedná o olympiádu mi to příjde jako naprosto běžné bezpečnostní opatření. Asi se moc díváte na scifi, ale kolem mě už v Leytonu pár vojáku prošlo, šla jsem i kolem policistů a nikdo mi neřekl: "hej, ty, okamžitě na zem a ruce za záda". Nemyslím si, že budou někoho buzerovat, vždyť se s nimi lidi před Westfieldem fotí :D

0/0
23.7.2012 13:04

z-VV-na-bliti

Re: Mám na to jiný názor

Ubodan? V Londyne? Jak je to mozny, kdyz tam plati zakaz nosit kudlu? 8-o

0/0
23.7.2012 11:20

Dunajova

Re: Mám na to jiný názor

Není to úplně tak, můžete mít u sebe nůž s dálkou čepele tuším do 7,5 cm. Ale nejsem si jistá, například můj přítel u sebe nosí švýzarský nožík a ten má ty rozměry přesně. Navíc, pokud se jednalo o nějaký gang, což asi ano. tak myslím, že ty moc nezajímá, jestli to zákon zakazuje.

článek zde: http://www.london24.com/news/business/westfield_stratford_shopping_city_murder_five_arrested_and_police_step_up_patrols_1_1426700

0/0
23.7.2012 13:08

z-VV-na-bliti

Re: Mám na to jiný názor

K nevire, kdo by cekal kriminalitu v gun-free meste. ;-D

0/0
23.7.2012 13:28

Dunajova

Re: Mám na to jiný názor

vy jste tak trošku hnidopich, že? S takovými lidmi se nemá moc cenu bavit.

0/0
23.7.2012 13:37

z-VV-na-bliti

Re: Mám na to jiný názor

Myslim, ze jsem nejaky Tvoje komentare cetl v jiny doskusi, proto se ted tocim na tomhle tematu.

0/0
23.7.2012 13:41

Dunajova

Re: Mám na to jiný názor

Myslím, že nečetl, nikde jinde jsem nekomentovala, zatím ;-)

0/0
23.7.2012 13:42

z-VV-na-bliti

Re: Mám na to jiný názor

Ani gun policy? Tak pardon, rozptyluje me tu prace. ;o)

0/0
23.7.2012 13:43

z-VV-na-bliti

Re: Mám na to jiný názor

Hele, a jak by se Ti libilo staly stanny pravo? To uz by bylo uplne nejvic nejbezpecnejc, ne?

-

A kontrast mezi OH vesnici a nejakym slumem ... bylo by teda prijatelnejsi, kdyby to nebylo videt? Byl by pak ten problem "napul vyresenej"?

0/0
23.7.2012 11:24

Dunajova

Re: Mám na to jiný názor

Mi se libí, jak si lidé na diskuzích často domýšlejí různé věci. Samozřemě,že se mi ten kontrast nelíbí, a bylo to myšleno tak, že by se těm lidem mělo nějak pomoci. Pane bože, já jsem také jenom studen, který zatím žije z ruky do pusy, tak tady ze mě nedělejte nějakého buržousta.

A ohledně policistů a vojáků v ulicích - nejsem ovčan vy hlupáku, neznáte mě, a nechápu, jak si vůbec můžete dovolit, něco takového tvrdit.

Pouze říkám, že vzhledem k tomu, že se jedná o olympiádu mi to příjde jako naprosto běžné bezpečnostní opatření. Asi se moc díváte na scifi, ale kolem mě už v Leytonu prošlo pár vojáků, šla jsem kolem policistů a nikdo mi neříkal " hej, ty, okampřitě nazem a ruce za záda". Nemyslím si, že budou někoho buzerovat, vždyt se s nimi před Westfieldem normálně fotí :D

0/0
23.7.2012 12:59

Dunajova

Re: Mám na to jiný názor

Pardon, ten další odstavec patří pánovi nahoře, tudíž na něj nemusíte reagovat, má chyba.

0/0
23.7.2012 13:00

z-VV-na-bliti

Re: Mám na to jiný názor

No, treba jim pomuze olympiada a pritomnost armady.

-

Tou otazkou jsem miril na Tvuj blf o tom, jak je diky armade vsude bezpecno. Jestli teda plati cim vic policajtu a vojaku, tim volneji, bezpecneji a slunickoveji, stanny pravo je to pravy, ne?

-

Mozna to bude tim, ze jsi mladej, aniz bych Te chtel podcenovat, ale myslenka ze "to je prece nutny" na jedny strane a "vesnice naproti obycejnejm lidem" na druhy mi prijde ... zvlastni? Nesouroda? Nebo uz jsem zcynictel?

0/0
23.7.2012 13:06

Dunajova

Re: Mám na to jiný názor

Ach jo, tak zaprvé na diskuzích se objevují i ženy, seznamte se. Za druhé policie je v ulicích ve všech státech tak jak tak, dělají pochůzky atd. a počet policistů v ulicích je uměrný počtu obyvetel daného města. Z toho vyplývá, že pokud pořádám olympiádu, tak si nemůžu dovolit nechat stávající počet policistů, to je absurdní. A vojáci na takovýchto akcích bývají samozřejmostí. Přece tady bude několik tisíc sportovců a další tisíce diváků - to je přece krásný cíl pro nějaký ten útok.

Víte, ono, kdyby tady vojáci nebyli a něco se stalo, tak se ozvou přesně chytráci, jako jste vy se slovy: "a kde bylo víc policistů, proč nevytáhli vojáky z kasáren"?

A nechápu, ty vaše nárážky na tu OH vesnici a vesnici mobilních domů, tak to zkrátka je, já no nevymyslela. Vadí mi to, je to jako provokace a doufám, že alespon nějaká část utržená z OH půjde na zvelebení Leytonu a lepší život některých lidí....a není to slum, to jsem neřekla, pro vaši představu, vypadá to asi takto:

0/0
23.7.2012 13:16

z-VV-na-bliti

Re: Mám na to jiný názor

Vaginu takhle podle textu nepoznam, sorry.

-

Nene, takova namitka je mi cizi, jednak s konceptem komercializovanyho blazneni z verejnejch prostredku, kterymu se podrizuje vsechno statni ne zcela souhlasim (nadto mi to projde jako desna nuda), jednak bych rekl, ze kriminalitu (obecne, ne nutne prave v tomhle pripade) by resila liberalizace drzeni kratke zbrane pro vlastni obranu (zvlast v Londyne).

-

Provokace? Proc provokace? Proste nejvhodnejsi parcela. Na kontrast a "provokaci" bych kaslal, spis bych se eventualne pozastavil nad omezenimi, ktera s tim cirkusem souvisi.

0/0
23.7.2012 13:37

Dunajova

Re: Mám na to jiný názor

Po přečtení první věty dál načtu, jste ubohý. Mějte skvělý život. Nashledanou

0/0
23.7.2012 13:41

z-VV-na-bliti

Re: Mám na to jiný názor

?? 8-o

0/0
23.7.2012 13:42

Dunajova

Re: Mám na to jiný názor

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e9/Mobile_Homes_at_Bideford_Bay_Holiday_Village_-_geograph.org.uk_-_1409731.jpg

0/0
23.7.2012 13:17

z-VV-na-bliti

Re: Mám na to jiný názor

Mobilheimy? Na lenivou dovolenou parada.

0/0
23.7.2012 13:38





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.