Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

snaduzdost

12. 3. 2011 18:46
kdo jinému jámu kopá...

 Já bych ještě rád upozornil na blog Lubomíra Stejskala  v Lidovkách :K události v České TV: Moje otázky Mimořádně hodnotné!

0 0
možnosti
PK

Pavel K

12. 3. 2011 18:09
Vidím, že většina přítomných do demokracie ještě nedorostla.

A možná si ji ani nezasloužíte. Zchvalovat ozbrojený zásah v ČT je stejně slaboduché jako řezat větev, na které sedím. Prosím vás, pane Numerato, od kdy Česká televize podporuje ozbrojené zásahy - můžete mi uvést nějaký příklad? Takový blábol jsem už dlouho nečetl a divím se, že jsou to právě většinou mladí blogeři, kteří posuzují útok na ČT velmi shovívavě.

0 0
možnosti
MN

mn_blogger

13. 3. 2011 1:15
Re: Vidím, že většina přítomných do demokracie ještě nedorostla.

já ozbrojené zásahy přece vůbec neobhajuji, to jste asi četl nepozorně

v tom blogu jsem jasně napsal - "S tím, že šlo o neadekvátní zásah, může člověk, jemuž jsou fašistické policejní metody cizí, těžko nesouhlasit."

dodávám, že fašistické metody mi jsou cizí, teď už máte dostatek indicií, abyste si logicky vyvodil jasný závěr

0 0
možnosti
KB

Kolokol

12. 3. 2011 17:00
Tak mě napadá

kdyby včera takové komando vtrhlo někam jinam pro jiné materiály, třena do Sazky. To by byla pro televizi událost a ani ve snu byje nenapadlo se ptát, jestli to bylo adekvátní. Ale když vtrhli k nim, to je panečku jiná.

0 0
možnosti
MN

mn_blogger

12. 3. 2011 17:07
Re: Tak mě napadá

ano, taky mám ten pocit

0 0
možnosti
ML

meyla

12. 3. 2011 16:15
Hysterická Drtinová za všechny prachy...

ČT okusila nepříjemnou medicínu, kterou sama (a ráda) v jiných případech přináší na obrazovky. Nejde tady o věc samotnou, VP to možná přehnala (jako to v mnoha případech dnes a denně dělají v tomto nemocném státě exekutoři), ale hysterický výslech ve včerejších událostech předvedený paní Drtinovou mne jen ujistil o tom, jakou lze čekat "veřejnoprávnost" a objektivitu od aktivisticky rozzuřených takynovinářů ČT. ČT platím (ač se mne nikdo neptá, zda chci nebo nechci), ale určitě bych souhlasil s jejím rozpuštěním, než se dívat na hysterii v přímém přenosu. Děkuji, Urválky v živém přenosu opravdu nepotřebuji...

0 0
možnosti
MH

Miroslav Harnoch

12. 3. 2011 16:01
Pozvánka na festival!

A vůbec, pane kolego, srdečně Vás zvu na novinářský festival Všemi směry, který se koná 7. dubna v Rock Café na Národní třídě v Praze. Podtitul je "Den v kůži novináře". Myslím, že pokud si chcete udělat obrázek o novinářské práci, měl byste vyrazit. Pořádá ho naše škola a můžu se za kvalitu programu zaručit!!!;-)

0 0
možnosti
S

seelen

12. 3. 2011 15:41
Hloupý blog

studentského neználka!!Rv

0 0
možnosti
MN

mn_blogger

12. 3. 2011 15:44
Re: Hloupý blog

bravo, tomu říkám argument!

0 0
možnosti
AV

Ruda Pivrnec

12. 3. 2011 15:10
Hmm...

Váš článek je sice hezký, ale má jedno velké ALE...  Určitě s vámi bude hodně lidí souhlasit, jenomže jste poněkud zapomněl, že úloha novináře a úloha politika je poněkud rozdílná. Novináři jsou od toho, aby, mezi jiným, odhalovali takové korupční prasárny, jako třeba na ministerstvu obrany. Nebo si snad myslíte, že bez novinářů by s tím někdo vylezl na světlo boží?  Kdežto politik je od toho, aby plnil svůj veřejný závazek a ne od nachytávání novinářů, což může, mimo jiné, působit jako skrytá hrozba.

0 0
možnosti
MH

Miroslav Harnoch

12. 3. 2011 15:15
Re: Hmm...

Přesně tak, bohužel dneska je novinář po politikovi možná druhým nejméně oblíbeným povoláním a tady se to ukazuje! Rv

0 0
možnosti
MH

Miroslav Harnoch

12. 3. 2011 14:43
Smutná věc!

Smutné, že souhlasíte s tím, že odhalování podvodů a korupce pomocí nahrávek je stejné jako nahrávání seriózní porady, ze které vzešel veřejný dokument.  

Smutné, že jste vůbec napsal takový článek, holt jaký Kalousek, takový národ... a obráceněRv

0 0
možnosti