Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

certik_bertik

19. 2. 2011 13:52
je

to na jednu stranu pravda, ale trochu naším školám křivdíte. Myslím že hlavní je snaha studenta, tohle vás žádná škola na světě nenaučí

0 0
možnosti
MN

mn_blogger

19. 2. 2011 20:31
Re: je

no, tohle není o tom někoho něco naučit, to je spíš popíchnutí než učení...

velmi rád bych se mýlil, ale mám pocit, že školy nás popichují k loajalitě, s prominutím k přizdisráčství, k tomu, abychom se až příliš snadno smiřovali s tím, že něco nejde...to "zachovejte si dychtivost, zachovejte si pošetilost", to na našich školách, zdá se mi, velmi chybí

0 0
možnosti
JH

Jan Havelka

19. 2. 2011 10:40
krásný

Dík za ten odkaz na Jobse. Ten mě dostal. Karma.

0 0
možnosti
M(ZP

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

19. 2. 2011 9:48
Že si najdu práci,

která mě baví, to je snad default, ne? Nebudu přeci dělat něco co mě krká a kromě peněz nic nepřináší, když mám možnost provozovat koníčka a ještě si za to nechávat platit :-)

0 0
možnosti
MN

mn_blogger

19. 2. 2011 9:51
Re: Že si najdu práci,

jsem samozřejmě rád, že takhle uvažujete, ale obávám se, že u nás jste stále ještě výjimkou ;-)

0 0
možnosti
K

kaktusak

19. 2. 2011 9:34
Do jakých divných škol jste to chodil?

0 0
možnosti